Skulle

Alltså jag skulle skriva ett vettigt inlägg men först så skule jag bara hämta mina tjejer på respektive ställen men tror ni jag kommer ihåg vad jag skulle skriva om? Nä precis. Helt väck och jag har ingen minsta aning om vad det skulle vara.

Kan iaf berätta att jag håller på med en guide till Panfu. Se tidigare inlägg. Jag skall skriva om hur man  tar sig vidare på dom olika äventyren som finns. Det är äventyr som tar flera dagar att göra bara för att dra ut på tiden. Man kan dessutom bara göra ett i taget. Hemsidan kommer att finnas här men den är under konstruktion och väntar på att webbadressen skall synkas med min adress. Kan ta 48 timmar i värsta fall så ni kanske inte kommer in på sidan ännu.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hehe, jobbigt när man glömmer det..

2010-12-08 @ 18:35:14
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...