Oooont i hela kroppen

Idag var det kalas för minstingen som fyller 4 år. På förmiddagen höll jag på med det sista städningen som blev efter igår kväll. Fick för mig att börja tvätta kläder så dom skulle upp när det var klart. Laga mat och sen äta, skjutsa iväg mellersta tjejen till en kompis som ringde och frågade efter en lekkamrat. Hem och hänga tvätt igen och sen kom den första gästen.

Något som överraskade mig var att alla föräldrar stannade kvar så vi stod länge medan barnen satt och åt sin tårta. Efter kalaset så skulle det dukas av och plocka undan saker. Diska osv. Barnen tjatade om julgran så jag fick fixa fram den från källaren. Hänga lite ljus och sen fick ungarna fixa resten. Passade på och skriva söndagsbloggen.

Nu har jag ont i hela kroppen, när jag sitter ner, när jag står och när jag går. Ajajaj. Fick intaga en smärtmedicin och hoppas den hhjälper mig mot det värsta.

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis till din nyblivna 4-åring:)

Mindre kul att få värk förstås..Här har granen också hämtats:)

Tack för omtanken men det var terrordådet jag syftade på i mitt korta inlägg. Var visst lite otydlig.

Hoppas värken ger med sig så hörs vi ,

Kram Milla

2010-12-12 @ 21:09:24
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 31

Ja, det är ett väldigt dämpat och mysigt ljus :) Precis lagom!



Jag kan förresten inte kommentera din blogg från min mobil, vet inte varför... Sitter ganska sällan vid datorn och brukar blogga mest från mobilen, men kan som sagt inte kommentera din blogg där ifrån.. :/ Märkligt!

2010-12-12 @ 22:00:10
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...