Nya soffgruppen

Idag kom våran "nya" soffgrupp som svärmisarna köpt på auktion. Skinnfåtöljer, inget som jag skulle ha valt och inte heller mannen. Dom väljer alltid saker som dom tycker är fint men för mig är det oftast fult. Skinnfåtöljer är svinkalla på vintern och jag hatar att frysa. Tänk er att sätta sig på en kall fåtälj/soffan när du fryser redan. Inte speciellt kul.

Sen finns det ingen två-sits utan det är två fåtöljer och en tre-sits. Jag har alltså ingenstans att sitta för hur skall jag kunna ligga ner i en fåtölj liksom?

Mannen och dom får sköta soffan och fåtöljen för jag sitter här i datarummet och surar.


Fåtöljerna


Soffan

Kommentarer
Postat av: Maria

Man kan lägga en filt i soffan då man ska sätta sig i den, det får jag göra i min.. Era är ju snyggare än min, min är grön hatar grönt mina katter älskar sätta klorna i den men fick dem gratis..

2010-12-31 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...