Gaaaahhh

Jag blir så irriterad för folk tror sig veta saker om mig. Mannen brukar köra med att säga att Nä du tycker inte om det och så vidare. Va fan vet han om det. Jag har inte sett filmen, saken eller vad det nu kan vara. Jag får ju ingen chans liksom.

Likså är det med min svärmor. Nu idag vill jag verkligen fara iväg nånstans och göra något. Vill inte sitta inne ännu en dag för nu har jag varit inne sen i torsdags kväll. Blir tokig. Hon säger iaf att jag inte vågar köra ut nånstans för det är så halt. WTF!!! Sen åker dom iväg till en auktion. Var det inte halt och farligt eller? Gaarrh blir så arg. :mad:

Folk tror sig veta saker om mig fast dom inte vet ett skit. När dom kommer hem så åker jag till Uppsala oavsett väder för nu skiter jag i att behöva sitta inomhus flera dagar. Vill göra något så inte min hjärna smälter bort i trisstressen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Storebror till min alltså, tror du kommer vara jätte nöjd med den! Man kan väl oxå filma då?



Aja, men jag tycker du gör ett bra val om du köper en Nikon D3100 :)

2010-12-26 @ 13:07:10
URL: http://neiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...