Förlängning

Var till psykiatrikern idag med dom två små. Dom fick vänta utanför och det gick bra och det tog inte så lång tid alls.

Anledningen till att jag var dit var att förlänga min sjukskrivning och prata om arbetsförmågan. Hon ställde frågor och jag svarade. Det gick väl så där. Lagom bra men jag vet inte om hon fattade hur det kändes att behöva jobba. Har visserligen varit borta från jobb en längre tid. (Sen i april 2010). Fick iaf ett A-intyg och hon skulle skriva ett B-intyg till FPA genast och skicka till dom. Jag hoppas det går igenom så jag slipper att fundera ut på det på ett bra tag.








Var till Nya Apoteket efter samtalet för att hämta ut lite mera medicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...