Dag 6

Dag 6 - Min dag

Jag har inte gjort så mycket idag mer än suttit inomhus. Ätit frukost och lunch, löst lite sudoku och hjälpt flickorna med Littlest pet shop online som är superseg och tar lång tid. Fast den håller på och söker och söker så loggar den ut en så man måste börja om från början. Skit-cp säger jag bara. Nä man skall inte säga cp men nu gjorde jag det.

Nu efter lunch sitter vi och väntar på att svärmisarna skall komma hem så jag får låna pengar av dom till mannens internetradio. Mina pengar ligger mellan två anker så jag har inga egna just nu.

Sen förhoppningsvis skall jag och flickorna fara till Uppsala för att handla den och barnen får köpa sina saker från BR-leksaker för dom fick ett varsitt presentkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...