Dag 4

Dag 04 - Vad åt du idag?

Roligt att denna fråga kom idag för idag är det ju julafton och det är lite annan mat än vad man brukar äta. Till frukost tog jag en macka med ost och ett hårdkokt ägg samt mitt obligatoriska te. Till lunch blev det risgrynsgröt med kanel och socker och en macka.

Till middag blev det som sagt julmat: Julskinka (ett måste), kalkon, gravad och rökt lax, rödbetssallad och potatis. Det är vad min middag bestod utav. Efteråt fick ungarna glass och jag fick det dom inte åt upp. Senare fikade vi med lite glass och jordgubbar, bulle och pepparkakor. Kände att det blev lite mycket så min bantning fick vika åt sidan idag.

Har ätit popcorn och Pepsi Max. Snart skall jag gå ner och ta någon kvällsmacka.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: OKej :D Det ser roligt ut (trots attjag är 20 år haha) :P

2010-12-25 @ 12:14:56
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...