Dag 2

Dag 02 – Min första kärlek

Ja vad skall jag skriva egentligen. Jag har under låg- och mellanstadiet haft en massa pojkvänner som varat i någon vecka eller så. :P

Min första pojkvän fick jag när jag var 15 år och killen var 20 år. Det höll i kanske ett halvår. Sen efter det har jag varit kär i två personer innan jag träffade min man. Det var min första riktiga kärlek. Min man alltså. Kanske låter knäppt men han var den som jag verkligen såg mig själv en framtid med.

Efter första dejten så var jag som en liten flicka på rosa moln. Hoppade runt i min lägenhet med en massa fjärilar i magen. Det var super duper toppen att han ville träffa mig igen. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...