Dag 11

Dag 11 - Mina syskon

Jag har två syskon. En storesyster och en lillebror. Storasyster heter Helen och hon är gift med Thomas och tillsammans har dom två barn. Min syster är 11 år äldre än mig. När jag var 10 och 13 år så åkte vi tillsammans till Spanien. Hon har en annan pappa än mig och lillebror men hon har alltid varit mitt helsyster ändå. Helen är halvspanjorska. :D



 

Lillbrorsan heter Stefan och han är 2 år yngre än mig men han är längst i hela familjen på sina 2,10m. Han har bott hemma hos mamma länge men i år flyttade han till Västerås för studier. Jag hoppas det går bra för honom. Stefan och jag bråkade väldigt mycket som små och mamma var tokiga på oss när vi höll på.


Kommentarer
Postat av: Milla

Härligt med den gemenskap man får med sina syskon :)

Kram & Gott Nytt År.

Milla

2010-12-30 @ 12:45:01
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...