Dag 3

Dag 03 - Mina föräldrar

Min mamma heter Britt-Marie och hon är född och uppvuxen i Sverige. Min mormor kommer från Kalix men min mamma är född i Stockholm.

Min mamma är född 1945 och skall pensioneras om några år. Hon har jobbat sen hon var 16 år hos Polisen. Dock ej en så polis som är ute på fältet utan hon har bara jobbat på kontor.

Mamma har precis som jag - artros men hon har sitt i knäna men hon kämpar på och jobbar för att få en bättre pension.

Min pappa träffar jag inte alls men han heter iaf Leif och har bott ihop med en kvinna sen min mamma och han skiljde sig när jag var 5 år gammal. Han borde vara pensionär redan och innan dess jobbade han som chaufför och körde bla olja till olika hushåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...