Varför?

Jag skulle ju skriva ett mejl till min psykiatriker men Näää inte gjorde jag det heller. Varför det vet jag inte. Men det är väl inte så farligt och efter medicinstoppet i förra veckan så borde jag egentligen ha tagit kontakt med henne för att berätta vad jag gjort. Men eftersom jag redan berättat detta en gång och åter tagit tillbaka det så vågar jag inte berätta det igen.

Nu när jag bara äter Risperidon så kommer jag (känner det redan) att dala igen och allt känns bara dåligt. Inget är egentligen roligt, inte ens det som jag tycker om. Kan tex inte känna glädje över min nya mobil som jag egentligen tycker så mycket om.

Mannen är borta nu igen då det var dags för honom att återgå till jobbet. Tiden går så fort och vips så är han borta igen, en hel vecka. Suck :( .

Nä om jag skall ta mig i kragen och skriva det dära mejlet till henne. Men vad hjälper det om jag inte vill fortsätta med min medicin för jag blir ju tjock av den. Iaf Optiparen, Sertralinet vet jag inte så mycket om då jag bara åt den i några veckor.


Kommentarer
Postat av: Jane

Hej

Jag äter Sertralin och har inte märkt av någon viktuppgång av den (mina extra kilo hade jag sen innan)men det kan kanske vara olika från person till person.

Lycka till med mejlet

2010-08-17 @ 20:42:13
URL: http://http://livetshalsa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...