Vad skall jag göra?

Jag har ställt upp bilen men jag skall till stan på fredag. Första tiden som jag fick passade inte så jag fick en ny tid. Det passade bättre enda tills jag inser att det inte passar den heller. Bussarna går ju åt skogen fel. För att hinna hem i tid så måste jag åka hem halv 1 men det är ju den tiden jag fått. Dessutom har jag inte lösa pengar till bussen så hur gör jag nu? Det var ju viktigt att vi träffades snarast eftersom jag skrev ett långt mejl till henne igår kväll.

Jag skall till psykiatrikern om ni undrar.

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Oj firar du redan jul? ;P



Sv: Nej, här skiner solen..

2010-08-18 @ 11:49:44
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...