Slut

Jag har knappt suttit ner idag. Vid datorn då. Imorse satt jag en liten stund och sen gick jag och la mig en stund för att sova. Blev väckt lagom till lunchen av mannen. Och som vanligt brukar han spela efter maten och storyn är intressant så jag satt med i soffan för att se på fram tills jag skulle hämta tjejen på dagis.

Men istället för att fara hem och vila så började hon blöda näsblod så det var bara att åka till akuten. Hon har liksom jag blödarsjukan von Willebrandt. Spenderade tiden där i nästan 2 timmar. Hård stol fick jag sitta på och sen när vi äntligen skulle fara hem så hamnar jag i en superlång kö pga vägbygge. Kunde inte köra enda hem för jag var ju tvungen att hämta äldsta tjejen i skolan. Hem och laga mat.

Efter maten vid halv 7 tiden fick jag sitta ner vid datorn igen och kroppen var helt slut. Orkade inte ens fixa disken. Imorgon hinner jag nog inte med det heller för jag måste åter still sjukhuset med tjejen som blödde näsblod för att ta bort tussen hon har i näsan. Kommer säkert att få vänta hur länge som helst och jag måste handla på vägen hem. Stressa med maten och förhoppningsvis hinner jag diska bort det jag har framme innan psykolog, mentalvårdare och socialarbetare kommer på återbesök hemma hos mig.

Suck säger jag. Förlåt för detta råddiga inlägg.

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Det låter som en hel del har hänt idag!

2010-08-31 @ 22:50:01
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...