Skitdag

Allt är bara skit idag. Allt bara går emot mig och jag är arg och elak och skriker på allt och annat. Ingenting funkar som det skall göra och mina idéer är skitdåliga att genomföra. Tanken är bra men att få saker gjorda på rätt sätt går inte.

Alla autoinloggningar är borta dessutom så jag måste skriva om allting och det är inte det lättaste för ibland så kommer jag inte ihåg vad jag har för inloggningsuppgifter men tyvärr är lösen det samma överallt för jag skulle inte kunna komma ihåg olika lösen på olika ställen.

Sen hoppas jag att mannen tar och fixar sitt skit som finns kvar i taoletten sen flera dagar tillbaka. Det är vidrigt nog att behöva torka en 6,5-åring i rumpan och ännu mindre torka bort skit efter en vuxen man. Vidrigt säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...