Seriöst

Vad mer kan man göra för att må lite bättre? Jag gläds ju inte åt mina saker jag har. Jag vet att jag älskar dessa saker men ändå så vill jag ha bort dom för jag känner skuld. Skuld till mitt eländiga liv som påverkar min familj. Som tur är fick jag en tid till min psykiatriker på fredag. Hon skulle boka om som hon skrev i mejlet. Undrar vad det skall betyda. Att hon kanske bokade om några andra tider för att prata med mig och ge mig en ny medicin?

Jag har det inte värst utan det finns säkert dom som har det värre än mig och så illa har jag väl inte det? Jag klarar av hushållssysskorna här hemma och ta ungarna till dagis osv. Men det är känslar jag har inom mig som trycker på. För att inte få ännu mera skuldkänslor så behåller jag mina saker så jag inte mår dåligt över det jag gjort när jag mår bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...