Seg tant

Ringde till VUP idag och till min psykiatrier för att få lite medhåll för min uttrappning av Optipar men hon visste inte ens vem jag var utan var tvungen att knappa in mitt personnummer för att kolla vem jag var. Trist för den förra jag hade var mycket bättre och visste precis vem jag var och var alltid så go och trevlig när jag ringde och mejlade henne. Den här tanten är seg och trist och en riktigt torrboll. Allt går på två sekunder och sen vill hon typ avsluta samtalet.

Fick alltså inga fler tips eller medlidande eller vad man nu skall säga nu när jag ringde. Känns oerhört trist att ringa till henne faktiskt. Men nu skall jag försöka att trappa ut medicinen lite långsammare och även starta med en väldigt låg dos av den nya medicinen för att få den bästa övergången.

Har ni andra något annat bra tips på hur jag skulle kunna trappa ut Optipar (antidepp) och börja med Sertralinet?

Kommentarer
Postat av: Fråga

Hej, jag ville bara fråga en sak ang din design, Hur får du så att menyn och texten sitter på rätt plats. jag försökte installera den här designen men menyn och texten, flyttar sig upp , och sitter inte där den ska, tacksam för svar :D

2010-08-02 @ 14:20:37
Postat av: Ylva

Svar: Jag kopierade koderna rakt av och ändrade inte på något. Har du ändrat något i koderna?

2010-08-02 @ 15:46:49
URL: http://eywa.blogg.se/
Postat av: Fråga

Jag gjorde precis samma sak, Nej jag ändra inte på något i koderna, :S

2010-08-02 @ 17:12:58
Postat av: S

Optipar (paroxetin) är ökänt jobbig att sluta med. När jag slutade med den fick jag ta bort en fjärdedel i taget, i någon vecka innan nästa ändring, och på slutet fick jag sluta ännu saktare, fick medicinen i flytande form så man bara kunde ta små mängder. Nu kanske det går lättare om du sätter in sertralin sakta samtidigt. Hoppas du kan få råd av din läkare.

2010-08-02 @ 19:59:53
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...