Sälj allting

Var med gubben när han betalade våra räkningar. Det var hur mycket som helst och jag känner en stor skuld i detta då jag är sjukskriven och dessutom inte fått några pengar från FPA ännu pga en försening. Men iaf så har jag fått en kamera som jag nu vill sälja för att vi skall få hushållet att gå runt. Den går just runt och vi klarar oss.

Så nu vill jag sälja allt jag äger och även min bil bara för att vi inte skall ha så höga omkostnader varje månad. Gubben säger att min bil (som t.ex.) är billigare nu än med den förra så skall vi inte sälja den men jag mår inte bättre utav det. Vetskapen av att jag är den största orsaken till allt elände och vill gottgöra det så får jag inte det.

Mitt största intresse just nu är just fotografering men jag känner inget nöje med min högst efterlängtade Canon som jag kommer att betala helt själv även om slutsumman kommer att vara högre än vad kameran är värd. Känner ingen glädje i min kamera som jag nu har fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...