Rubrik?

Tja jag vill ju ha något att skriva men jag har ingen aaaaaning om vad jag skall skriva. Borde väl inte skriva nånting för det tillför väl inget i bloggen men men.

Mannen är hemma igen och det är skönt. Han har tagit ner fläkten från skorstenen till spisen för att få den utbytt. Det snurrar inte längre och den är ju 30 år gammal så det är förståerligt. Jag har dessutom varit duktig och bytt sängkläder och tvättat upp dom gamla. Så nu har mannen färre saker att göra och jag har det inte lika svårt att gå ner i källaren men det kanske blir jobbigare i vinter när mörkret faller på mycket tidigare.

Dottern fick en parfym av mig, en som jag inte använder och nu vet jag varför jag inte använder den. Hon sprejade på sig själv ganska mycket precis innan hon skulle sova och nu stinker det i hela huset. Fy vilken parfym. Hur kunde jag använda den? Använder inte parfymer heller speciellt ofta för jag får problem med andningen och huvudvärk. Var tvungen att ta lite Bricanyl vilket jag inte brukar göra mer än nångång per år. Den parfymen får hon INTE använda igen. Den saken är klar.

Kommentarer
Postat av: S

Jag använder inte parfymer heller, fast jag inte är allergisk eller så tycker jag att det är irriterande med starka dofter, speciellt om man är i ett trångt utrymme som en buss.

2010-08-10 @ 21:45:15
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...