Rör inte min tvättmaskin

Men anledningen av denna trådFamiljeliv så vill jag ägna denna tråd till våran tvättmaskin. Jag anser att man lämnar kyl, frys och spis när man flyttar och att alla räknar ju med dessa saker när man flyttar in i sitt nya hus, lägenhet eller bostadsrätt. Då kan man ju inte räkna med att tvättmaskinen och torktumlaren skall följa med även om den råkar vara med i husvisningen för man bor ju kvar tills man sålt huset. Håller ni inte med mig? Inte har jag lust att behöva köpa en ny tvättmaskin för varje gång jag flyttar.


Kommentarer
Postat av: S

Jag har aldrig varit med om annat än att man tar tvättmaskinen - och även diskmaskinen, om inte man kommit överens om något annat - med sig när man flyttar - förutom förstås om det är som i vår lägenhet att tvättmaskinen tillhör lägenheten, men så är det ju aldrig i ett hus.

2010-08-05 @ 20:05:56
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...