Men suck

Jag äter Venlafaxin och så smart som jag är så läser jag inte på bipacksedeln innan jag börjar med medicinerna. Den medicinen går inte så bra ihop med Voltaren (jag har en variant av denna medicin men kommer inte på namnet) eftersom det kan lätt ge blödningar och blåmärken. Jaha du! Jag har dessutom Blödarsjuka så det var ju ingen höjdare. Med Venlafaxin har jag dessutom fått trångt i bröstet och det påverkar även andningen lite. Läste att det var en allergisk reaktion på medicinen. Så jag har gått omkring med detta sen jag började med medicinen i snart två veckor. :(

Jag vill både kunna ta starka värkmediciner OCH antidepp men det verkar inte finnas. Slutar jag med antidepp så kommer jag så småning om hamna i botten igen och det är inte speciellt kul. Samtidigt vill jag kunna vara lite mer smärtfri än vad jag har nu.

Suck med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...