Mattider

Jag har denna vecka inför mattider. Alltså jag skall äta på vissa bestämda tider vilket är svårt för jag är i skåpen hela tiden och är påväg att ta fram något att äta. Det är ju jobbigt som tusan att bryta ett mönster men det skall gå. :D Sen skall jag försöka att inte äta så onyttigt heller. Jag skall tex inte äta en massa vitt bröd och liknande till mellis OCH frukost. Försöker att äta en knäckemacka med ägg till mellis så får jag i mig proteiner och annat braigt.

09:00 Frukost
11:30 Lunch
14:00 Mellis
17:30 Middag
20:00 Kvällsmål

Det låter väl bra? Jag äter ju inte direkt dom tiderna utan jag börjar laga till maten eller mellisen så det tar ett par minuter innan jag börjar äta. Eventuellt så måste jag skjuta på kvällsmålet för barnen skall gå och sova vid den tiden, eller om jag låter dom äta dom med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...