Mannen min

Min lilla gubbe här hemma (på jobbet) är nog en knasig människa. Han klagar på sitt öra, sin hals, sitt huvud och lite till men han vägrar att gå till en läkare. Så nu är han på jobb med feber och värk och utsätter sig själv för en rad olika saker. Han kan banne mig aldrig gå till läkaren och få det fixat. Va fan gör man åt en sån person som bara klagar över saker och ting men inte gör något åt det?

Och sen när jag säger åt honom att fara till en läkare så gnälls det om att han inte kommer att få gå iland och att dom inte låter honom göra det och ger samma gamla medicin som inte hjälper. Arrrggghh jag blir tokig på honom. Gör något för sjuttsingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...