Måndag

Ja då är det måndag igen och vardagen har kommit ifatt. Min kontakt på Dagkliniken ringde nu på morgonen och vi bestämde en tid vi skulle träffas. Det blev på onsdag kl 10. Sen vet jag också att min psykolog kommer tillbaka till arbetet efter sjukskrivning och semester idag. Hoppas hon ringer snart så vi kan bestämma en tid för det var verkligen längesen vi sågs och skulle vara bra att träffas igen.

Idag var det meningen att jag skulle ställa upp min bil men eftersom jag och en vän skall åka till Sverige på torsdag så fick jag flytta fram uppställningen till fredag. Sen blir det att gå till affären här hemma och till dagis/skola när det väl börjar igen nästa vecka. Barnen längtar dit och frågar flera gånger i veckan när dom börjar.

Idag blir det även handling för det är ganska så tomt i kylskåpet men tur att mannen kommer hem imorgon för han har lite mer pengar än vad jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...