Magnetröntgen

Japp var iväg supertidigt för en magnetröntgenundersökning. Klockan ringde kl 7 för lite frukost och påklädning. Här på Åland finns det ingen egen magnetröntgen utan det kommer en buss hit från Åbo var sjätte vecka. I ett trångt utrymme som faktiskt gick ganska bra fick jag ligga. På mage också. Min rygg pallar inte av att ligga på magen så efter en liten stund började ryggen att värka och även höften. När det var nästan klart så började mina axlar att göra ont.

Smärtan höll i sig i någon timme så det var ju skönt att det inte varade hela dagen. Nu måste jag vänta och se när jag får svar från kirurgen.

Kommentarer
Postat av: Mezza

hej

vad var det som kollades i magnetröntgen???

kram

2010-08-01 @ 13:33:43
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...