Lite bättre

Jag känner mig på lite bättre humör redan men jag vet också att det tar några veckor innan medicinen ger full verkan. Vad jag vet så har jag inte känt av någon biverkan ännu men dosen är på 37,5 mg och nästa dos som jag skall ta är 75 mg så det kanske kommer där. Fast och andra sidan så har jag inte lika mycket aptit som förut och det är ju en biverkan.

Imorgon skall jag ringa soc och fråga om lite bistånd iaf till mat och medicin. Usch det kommer att vara skitsvårt men jag skall försöka att klara av det. Göra mannen stolt även om man kryper på knäna efter hjälp.

God natt mina läsare. :D

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: Tack så mycket :D

2010-08-23 @ 08:43:45
URL: http://www.nilma.se
Postat av: p

tackar för hjälp och ord som du gett oss :) kramar P Psykiatrin.blogg.se

2010-08-23 @ 10:13:27
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...