Kan man?

Nu när medicineringen är på en bra nivå så sitter jag nu och undrar om man kan dippa igen. Något som inte går att styra även med medicin. Med medicinen så blir det ju så att man drar ut på det hela och att man kan leva mera normalt. Jag har nu haft det "normalt" sen i vintras. Inte för glad eller inte för nere bara i en lagom nivå.

Känner nu att jag börjar dippa lite nu när jag börjat trappa ut Optiparen. Det blir nog så att jag inte skall sluta med den iaf men nu har jag bytt medicin så jag hoppas att jag inte hinner dala så mycket innan den sätter fart.

Kommentarer
Postat av: Va?

Vad menas med "dippa"

2010-08-04 @ 00:26:05
Postat av: Ylva

Dippa menar jag med att falla tillbaka till depression.

2010-08-04 @ 08:47:49
URL: http://eywa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...