Kalla kårar

Igår bestämde jag och en kompis att vi skulle åka till Sverige nu på torsdag men jag börjar verkligen ogilla idén. Det kommer att vara ne massa människor och jag kommer att åka utan min man. Dessutom verkar jag vara på nedfart igen. :( Det är mindre kul. Trodde eller hoppades att mina mediciner skulle hålla mig borta från dessa neråt perioder. Det är urk alltså. Det tar 2-4 veckor innan Sertralinet ger full effekt. Hoppas jag kan hålla ut tills dess.

Men vad skall jag göra åt torsdagen. Vill ju åka men jag vill ändå stanna hemma och jag behöver komma ut och träffa lite folk men vette tusan om jag vill det. Ja ni ser vad krångligt det är. Fy för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...