Första dagen

Idag var det första dagen som jag gick till dagiset. Mellersta tjejen cyklade medan jag tog minstingen i sulkyn. Peaw skulle inte ha gjort det. Vagnen drog åt vänster större delen av promenaden. Måste skaffa en annan vagn eller fixa en cykel med barnsits. Visserligen skulle hon kunna gå men dom är tyvärr inte vana att gå så långt. Vi har ju alltid tagit bilen och i stan blir det inte heller så långa sträckor. Vanliga promenader har det inte blivit av.

Väl hemma efter en timme ca så var jag alldeles svettig och var tvungen att gå in i duschen för att svalka av mig. Det kommer gå åt många kläder om jag måste behöva duscha efter varje promenad för det blir ju två gånger per dag. ;)


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Fast var det inte rätt varmt igår också? ;P

2010-08-17 @ 11:38:28
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...