Dagens händelser

  • Första dagen efter sommaren som barnen började på dagis. Oj vad dom har längtat dit.
  • Åka buss till stan, ensam och utan musik. Orkade inte släpa med hörlurarna.
  • Gå ut och äta med min kontakt. Smått nervöst men det gick bra. Lite panikartat eftersom det kom några personer lite för nära oss.
  • Fixade ny tid till nästa träff inne i Sittkoff. Glömde bort människorna när vi var in till garnbutiken. Så mycket nytt att titta på. Blev sugen på att sticka något.
  • Sen blev det lite smått panik igen när jag insåg varför det var så många utländska personer på stan (inte för att dom var utländska utan för att det skulle röra sig mera personer under denna aktivitet). PAF Open (beachvolleyboll) har ju öppet. Gick bra för mannen kom strax efter det.
  • Posten, gick bra.
  • Apoteket och det gick bra det också.
  • Ny mobil och det var massor med folk i den lilla butiken. Stod ännu kvar för jag skulle få köpa mig min nya mobil. (se bild) Nokia 6700 slide, rosa.
Nu sitter jag hemma och tar det lugnt.



Kommentarer
Postat av: Jane

Hej

Hittade din blogg via familjeliv idag och gillade verkligen att läsa i den. Du tar underbara bilder. Sen måste jag bara kommentera att jag har precis köpt samma mobil som dig.

2010-08-16 @ 20:40:53
URL: http://http://livetshalsa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...