Bipolära funderingar

Enda sen jag började med mina nuvarande mediciner i höstas har jag knappt haft några svängningar alls. Vilket är skönt för det är verkligen inte rolgit alls att vara hypoman eller deprimerad. I och med detta så har jag nu börjat fundera på att det kanske dröjer länge tills jag svänger igen eller om det kommer ändå fast jag har mediciner.

Utforskar mina bipolära forum igen för att träffa andra som har samma problematik som en själv och kanske träffar på en som också har det bra med mediciner och inte heller svänger direkt mycket eller inte alls.

Kommentarer
Postat av: Isa

Hej Ylva! Ja nu funkade länken! ; )

Jag var bara tvungen att kommentera detta inlägg, satt själv och skrev ett för några timmar sedan med samma rubrik! ha ha

Jag har bipolär sjukdom typ 1. Började äta lithium för 11 år sedan och har varit relativt stabil sedan dess. De sista sju åren har jag bara varit sjuk ett par gånger. Sista resan blev dock en rejäl sneresa får jag väl säga, håller fortfarande på att hämta mig efter den. Men nu är det nya tag! Fin blogg du har och tydlig, det gillar jag som är totalt ostrukturerad... = )

2010-08-26 @ 18:47:02
URL: http://isanj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...