Beroende

Mannen jämförde mitt småätandet med rökning. :P Att jag måste ha något i munne hela tiden och inte för att jag är hungrig. Det kan nog vara sant men rökning? Nä jag röker inte ens så det var ett slag under bältet men jag förstår vad han menar.

Jag har jättesvårt att gå ner i vikt just pga allt småätandet och sockret som jag vräker i mig. Jag måste sluta men det kommer att vara tufft och svårt. Mycket abstinens. Men denna vecka som mannen är på jobb skall jag inte äta en enda godisbit. Som belöning skall mannen köpa mig en bodylotion på båten. :D

Sen skall jag även hålla mig till schemat som jag och min dietist gjorde innan semestern. Skall bara leta fram den och sätta upp den på kylskåpet.


Fruktpuré som jag smakade på nu ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...