Behöver inte sälja

Mannen och jag pratade om min kamera och jag behöver inte sälja den om jag inte vill och såklart vill jag ju inte det heller. La ut en annons igår och var helt förstörd (inte bara av den anledningen mer kan ni läsa om här). En person hann och ringa men skulle återkomma till helgen eller idag. Jag messade honom och sa att jag ångrade mig och hoppades att det inte var allt till en stort besvär. Det var lugnt svarade han.

Så jag och flickorna åkte till skolgården och jag fick fota med min kamera igen. Jippi. :D


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Vad skönt att du inte behöver sälja den :)



Sv: Jag skrev i inlägget vad shampot och balsamet kostade?

2010-08-21 @ 10:59:38
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...