Bara gråtit

Allt sedan jag fick veta att jag inte har något giltigt papper inskickat till FPA så har jag bara gråtit och gråtit. Hela min värld rasade på två sekunder. Jag är en stor jävla svart prick på denna jord som inte förtjänar att leva och ha familj. Familjen kommer att ha det mycket bättre utan mig för jag gör ju allt bara fel och kostar en massa pengar.

Är på väg att sälja min älskade kamera för att få bort till lite räkningar. Tog dessvärre bort annonsen lite försent så en person har redan ringt och jag vill verkligen inte sälja min kamera. Vet inte vad jag skall säga till honom för han skulle återkomma igen när han fått tag på en bil.

Äldsta dottern gör inte saken bättre när hon sitter och bjuder in sin kompis till middagen fast jag sagt att vi inte har mat så det räcker till oss. Inte kunde jag skälla ut henne så att hennes kompis hör på. Hon tar inget Nej som svar och jag är jävligt sur på henne för nu är jag trött på att alltid bli emothuggen av en 8-åring. Och hade det inte varit för Aga-förbjudet så hade hon fått både en och två gånger smällar så att det hade känts när hon är så förbannat trotsig hela jävla tiden. Hon får flytta eller så flyttar jag och lämnar allt till mannen för jag vill fan inte leva så här.

Varför leva överhuvudtaget när jag bara är ett stort jävla fiasko och förstör för andra. Barnen har rätt till ett bättre liv än en rutten mamma som mig. Efter att jag skrivit detta så får barnen komma in och städa och sen blir dom förvisade till sina sängar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...