Vet inte vad ikväll

Jag har varit på fackmöte nu ikväll. Det var längesen jag var med på ett möte då jag missat några. Det var jobbigt att vara där eftersom jag inte visste vad dom tyckte om mig eftersom jag varit borta osv.

Nu sitter jag här och vet inte vad. Vad jag skall göra eller om jag mår dåligt. Jag har dessutom ätit idag och det har jag gjort hela veckan. Det gillar jag inte alls och nu när mannen är borta på jobb igen så kan jag äntligen börja om från början med bantningen. Gick upp 1,1 kg denna vecka men nu skall det bara gå ner. Hoppas jag iaf.

På fem veckor gick jag ju ner 5,9 kg så det skulle jag kunna nu med. Inte sant? Dessutom har jag börjat springa ute i skogen och simma en gång i veckan.

Funderar på att ta en insomningstablett och bara sova bort eländet som jag känner. Ingen ångest tror jag utan bara elände.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag tycker att du är duktig, du försöker verkligen, men du måste ju äta, gör du inte det är risken stor att du går upp igen. Och motion är ju jätteviktig. Sakta men säkert är en bra melodi tycker jag!

2010-04-28 @ 08:08:17
Postat av: Ida

Sv: hihi, smaken är som baken (;

2010-04-28 @ 12:48:42
URL: http://myponny.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv (katten): Tack så jätte mycket :D Det värmer!

Kram

2010-04-28 @ 20:51:29
URL: http://myponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...