Vem kan man vända sig till under kvällen?

Jag har en ångest över min mat just nu. Eller rättare sagt så är jag hungrig men vågar inte äta för jag är sjukt rädd att gå upp i vikt nu när jag har gått ner. För äter jag något så är risken väldigt stor att jag går upp när jag skall väga mig imorgon eller om några dagar. Vill kunna äta normalt men om jag gör det så kommer jag att gå upp eftersom jag inte äter så mycket just nu. Det skrämmer mig otroligt mycket.

Jag vill kunna gå ner i vikt på ett normalt sätt och inte ha ha dessa tankar. Det är jättesvårt och jag vet inte vem jag skulle kunna prata med om detta nu ikväll. Klockan är snart 22 här på Åland och alla dom vanliga ställerna är stängda. Skall jag ringa till Grelsby där dom har den slutna avdelningen? Det står nämligen dom som akuta psykiska besvär.

Hjälp jag vill inte ha det så här. Ångest över kvällen samt helgen då jag skall spendera min tid hos någon som står för all mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...