Värdelös

Jag måste vara den mest värdelösa människan på jorden. Jag har syndat rejält idag och är nu rädd att jag gått upp i vikt. Kollade på vågen efter att jag sprungit idag med. Hela 3 hg har jag gått upp redan. Hur skall detta sluta?

Jag har ätit två kanelbullar, två portioner mat (lunch) och nu sitter jag och äter två mackor med lättpastej. Jag som nästan aldrig äter mackor längre. :(

Sprang ju en runda idag fast jag skulle ha en vilodag idag och springa imorgon men jag kunde inte hålla mig efter dessa två bullar som jag åt.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Det är bara att ta nya tag! Det fixar du! Kram!

2010-04-20 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...