Tomt

Nästan varje kväll så har jag känt en tomhet. Jag är inte trött, jag har ingeting att göra och jag tänker inte så mycket. Inte som jag brukar göra. Jag bara sitter här i köket och gör ingenting, typ. Tar Stella nästan varje kväll för att somna bort från tomheten. Klarar inte av att somna själv nu för tiden. Inte sen jag började med Concerta. Är pigg från eftermiddagarna och tills det att jag går och lägger mig med Stella. Oj den meningen lät lite konstig. Stella är namnet på min medicin och inte en tjej. Haha! :D

Skulle vilja göra något drastiskt och något väldigt dumt. Men jag skall inte göra det för det kommer att inte se bra ut och jag kommer att ångra mig senare då det blir ett fult ärr. Apropå ärr; jag och flickorna skall möta stödmamman på fredag och vi skall bada i badhuset. Visst sa jag utan att ha mina ärr i tankarna. Vet inte hur jag skall kunna gömma dom. Tänk om hon ser och sen säger till socialtanten. Fy fan vad hemskt alltså. Önskar bara att hon inte ser dessa.


Kommentarer
Postat av: Malin **

Jag har ett förslag på det här med badhuset. Säg att du helt plötsligt har fått mens och inte kan bada, utan du följer med på badhuset utan att bada! :)

2010-04-30 @ 10:08:18
URL: http://honest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...