Sakta men säkert

Jag börjar äntligen gå ner i vikt efter helgen då jag gick upp 2 kg. Helt sanslöst att man kan äta. Sista dagen så proppade jag i mig både godis och popcorn på en väldig kort tid. Redan hemma efter några timmar hade jag ju gått ner ett halvt kilo. Måste vara för att jag fick komma hem till mitt egna hem.

Var till stan idag, två gånger, och andra gången åt vi på Hesburger. Eftersom jag redan ätit sallad som ett huvudmål så ville jag ha något varmt. Valde en liten hamburgare. Kollade upp på deras hemsida så den innehöll 323 kcal. Bara för skojs skull kollade jag upp gubbens hamburgare. Han åten en Megaburgare och bara den gick det åt 1055 kcal. Det är ju mer än vad jag vill äta på en hel dag. Sen har han mage och säga att han fortfarande är hungrig nu när vi kom hem. Själv kommer jag bara att ta en apelsin och sen dricka Pepsi Max. Men jag är duktigt sugen på popcorn. Får se vad det blir.

Jag kan inte heller kompensera matintaget då jag har stukat min fot. Inget cyklande på säkert en vecka. Vet inte om jag vågar mig på den innan dess.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Heja dig!!! Nu har du ju riktigt kommit igång!!

2010-04-10 @ 10:44:01
Postat av: p

hej.. tack för din värmande kommentar.. ät på :) hejå hå :) Kramar P

2010-04-11 @ 13:27:02
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: S

Det är lite synd tycker jag när du hackar på dig själv angående ätandet. Självklart är det jättebra när du äter nyttigt, men det är synd om det tar över för mycket av ditt tänkande under dagen. Jag tycker du verkar vara en bra människa ändå.



Nä nu ska jag sluta predika, en hälsning bara.

2010-04-12 @ 09:00:44
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...