Promenad

Efter maten var det ju tänkt att alla skulle gå ut på en familjepromenad men två tjatade om att få gå till grannpojkarna. Visst sa jag men dom fattade inte vad jag menade och jag blev faktiskt ganska sur på dom. Men iaf så gick jag, gubben och minstingen på en runda. Vid varje vattendrag så vill hon stanna och kasta i stenar.

Det var hur mysigt som helst att gå i detta underbara väder. Ibland blåste det men inte alls så farligt kallt var det.







Nu på kvällen så var det dags för gubben att natta minstingen. Hon är VÄLDIGT mammig och vi visste innan att det skulle bli problem med detta. Men vi sa flera gånger på våran promenad att det var pappas tur att natta. Då hette det minsann att det skulle vara han som nattade. Jag sätter mig vid datan och han tar henne till sängen varpå hon blir helt till sig och vill att jag skulle komma dit. Flera gånger sprang hon till mig i köket. Helt förstörd för att jag inte kom. Bestämde mig för att sitta bredvid på golvet medan pappa låg i sängen och läste en bok men det gick verkligen inte. "Mamma, ligg här", Mamma upp benen" och "Pappa bort" sa hon hela tiden. Men till slut la jag mig bredvid henne och pappan gick. Då sa hon Tack mamma och gav mig världens största leende. Haha det är bara för gulligt när hon säger Tack mamma.

Kommentarer
Postat av: Linn

tack så mycket för gratulationen :) Läcker blogg du har!

2010-04-25 @ 22:05:04
URL: http://linnochdaniel.blogg.se/index.html
Postat av: Malin **

Hihih, Härligt med en promenad! ^^

Nya designen är frän :)

2010-04-26 @ 08:04:53
URL: http://honest.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar: Hehe, tack så mycket :) Jag håller på att testa mig fram lite bland olika headers förtillfället så vi får se hur det blir sen ;)

2010-04-26 @ 14:37:45
URL: http://myponny.blogg.se/
Postat av: Ida

SV (tävlingen): Tack så mycket :)

2010-04-27 @ 14:53:52
URL: http://myponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...