Plus och minus

När jag kom hem så passade jag på att väga mig eftersom jag inte haft någon våg (våg fanns men hur exakt är den liksom) att tillgå så vägde jag 86,5 kg och om man tar bort ett kilo för mina kläder så blev det 85,5 kg. Jag har alltså gott upp hela 2 kg under min vistelse i Sverige och svärföräldrarna. Det började bra men ju längre tiden gick desto mer började jag vräka i mig. I går kväll vräkte jag i mig en hel påse med micropopcorn på ett litet nafs.

Nu när jag kommit hem så kunde jag återgå till mitt icke ätande och nu ikväll vägde jag mig igen med samma klädesplagg och vågen stannade på 86 kg. En minskning på ett halvt kilo. Aldrig nånsing har vågen visat på en minskning kvällstid. :D Kanske det går snabbt att gå ner det jag gått upp.

Sitter just nu och äter min middag som består av filmjölk och osötade flingor samt te med mjölk i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...