Ny kontakt

Sitter nu med gråten i halsen och försöker att inte gråta för barnen är ännu vakna. Vill inte visa att jag är en dålig mamma som sitter och gråter. Jag brukar inte gråta så dom hade säkert undrat vad jag höll på med.

Men iaf så fick jag ett mejl nu ikväll av min psykläkare. Hon slutar nu i maj och hon skrev att hon funderat på vem som skulle ta över. Det finns en som jag verkligen inte vill gå till för till henne har jag varit en gång och det var min första gång jag var till VUP. Hon trodde inte på mig och sa det direkt till mig. Vi hade träffats knappt 45 minuter och hon vräker ur sig sånt. Jag var och är helt förstörd efter det hon sa. Nu vill alltså min psykläkare att jag skall till henne och att hon skall bli min kontakt. Jag verkligen hatar den nya kontakten.

Hon ville träffa mig enligt min nuvarande läkare och berättade att hon var typ den enda som jag inte ville träffa och att jag ju var besviken på henne (den nya alltså). Min läkare sa att då skulle hon veta att jag var i goda händer. Varför skulle hon sluta för? Jag kommer att gå under känns det som. Va fan skall jag göra nu då? Går väl och träffar henne men jag kommer inte säga ett skvatt till henne.

Kommentarer
Postat av: egoboosting

hej söta du!



tänkte bara säga att din fråga har kommit upp på bloggen nu med svar ifrån mig :) Hoppas du gillar det och ha en jättebra dag idag!



Kramar i massor :)

2010-04-30 @ 11:53:38
URL: http://egoboosting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...