Nån braig rubrik borde jag ha, eller hur?

Jag är sjukskriven för mina tummar denna arbetsvecka och halva lediga veckan som kommer sen. Det betyder att jag är hemma med gubben. När ha är hemma så kan jag inte riktigt kontrollera mitt godisintag. Jag har ätit massor med godis och "normala" portioner mat. Vill inte det men jag kan verkligen inte säga NEJ. Som straff har jag gått upp i vikt fast jag tränat fyra gånger denna vecka. Sprungit tre gånger och simmat en.

Idag skall jag bara äta min mat. Ungsgrönsaker blir det idag med och denna gång är dom ordentligt ungsstekta. Igår var dom råa och varma och smakade inte något bra alls.

Äldsta tjejen har en kompis här i några timmar och sen kanske vi skall ut på en promenad och då tänkte jag ta med kameran. Gubben har visat hur man tar hdr-bilder. Kolla dom två senaste bilderna i min fotoblogg så får ni se. Det är tre bilder med olika exponeringsinställningara.

Ha en trevlig dag i solen. :D

Kommentarer
Postat av: Mezza

Nämen OJ! Vad kanon-fint det blev härinne! Man klickar in till dig och möts av en sprakande vår-chock! Underbara färger :)

2010-04-25 @ 15:12:52
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Postat av: Malin **

SV: Hihgi, men man kan ju inte ha något att blogga om HELA tiden ;) Förmodligen normalt, haha :)

2010-04-25 @ 15:24:07
URL: http://honest.blogg.se/
Postat av: Malin **

SV; haha :) Hur är det?

2010-04-25 @ 15:51:16
URL: http://honest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...