Jag anser att...

Den blogg har ju blivit mera åt vuxenhållet och som kanske inte alltid är lämplig för barn och tonåringar. Jag tänker framför allt om mitt självskadebeteende och mina ätproblem. Det skall ju ingen ung människa få läsa egentligen för jag vill ju inte påverka någon att göra samma sak. Absolut inte min avsikt.

Så jag har startat en ny blogg som bara skall handla om mina barn där jag kan lägga upp bilder och sånt utan att det förknippas till mina problem osv. Det blir ju dubbelmoral över det hela. I barnbloggen har jag satt lösenord på eftersom alla inte skall få läsa och se på bilder av mina barn. De bilder som finns på denna blogg får vara kvar för jag orkar inte pyssla och dona för att få bort inlägg och bilder. Dock finns inga namn på barnen eller gubben men det finns säkert dom som kan luska ut vad dom heter efter lite detektivarbete.

Visst var det bra gjort av mig?


Kommentarer
Postat av: Mezza

jo det va bra :)

hoppas såklart att få tillgång till barnbloggen :P Känns inte som jag kommer snoka på er ändå, hehe, men sen har jag ju kontakt på fler ställen med dig.

Men det skulle va kul o läsa iallafall!

Massa massa kramar!

2010-04-27 @ 18:30:15
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Postat av: egoboosting

Visst det var säkert bra gjort av dig, men personligen tycker jag att man ska få skriva vad man vill i sin blogg - det är ju ens egen blogg men samtidigt förstår jag om man vill vara en "förebild" för de yngre.



sv: jag har lagt till din fråga nu! På fredagar kommer jag att besvara vissa frågor, och imorgon kommer ett "kändbloggare" reportage upp :)



Allt bra med dig annars?

kramar!

2010-04-27 @ 19:01:36
URL: http://egoboosting.blogg.se/
Postat av: egoboosting

sv: Åh okej, då förstår jag absolut! Du kanske kan säga hej och le åt dina barn eller andra som du känner? Och ge komplimanger till bloggar du tycker är fina? :) Hoppas det kan vara något istället? :)



Kram på dig!

2010-04-27 @ 21:24:37
URL: http://egoboosting.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vilken fin bild! :)

2010-09-19 @ 19:08:36
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...