Första joggingturen

Svärmor här här och jag passade på att ta min första joggingtur för i år. Härligt.

Trodde inte att jag skulle orka så långa eftersom förra året så tog samma sträcka 10-12 minuter för mig. Dock tog jag rundan åt andra hållet och jag vet inte om det var det som gjorde det för sluttiden hamnade på 7 minuter. Enda gången jag inte jobbade var när det var uppförsbackar. Kanske cyklingen har hjälpt till med kondisen lite. :D

Efter joggningsturen så läta jag kroppen svettas klart och innan duschen så passade jag på att väga mig. Från morgonens 83,3 kg till 82,9 kg. Så happy att jag kommit under 83 för det var länge sen jag vägde så lite.

Skall försöka att springa tre gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...