Dags igen

Gubben skall på jobb idag och jag kan börja min bantning igen. Det går inte alls när han är hemma eller hans föräldrar. Vågar inte säga nej och äter mer än jag vill. Jag har gått upp 1,1 kg sedan förra veckan och det är inte acceptabelt.

Så till frukost min vanliga filmjölk med lite osötade flingor. No more macka. Åt kanske fyra förra veckan. (Mina veckor börjar när han är hemma (tisdagar) och när jag skall på jobb första dagen (tisdagar)). Iaf så skall jag nu försöka att hålla nere på min mat och kalorierna.



Kommentarer
Postat av: Egoboosting

sv: Tack, roligt att du tycker det! Absolut kan du följa via bloglovin, gå in på bloglovin's hemsida och sök på Egoboosting.blogg.se och lägg till :)



Nu har även ett inlägg om självförtroende kommit upp, läs och skicka gärna in en egen fråga om du har det. Hoppas allt är bra idag :)

Kramar!

2010-04-27 @ 13:14:09
URL: http://egoboosting.blogg.se/
Postat av: Egoboosting

sv: så roligt!



Känner igen mig i det, det är absolut en dålig vana och är rätt svår att bryta men det går, absolut med mycket arbete och vilja. Vill du ha den som en fråga så att den kanske tas upp på fredag? :) Varje fredag kommer jag att välja ut 2-3 frågor som jag besvarar!

2010-04-27 @ 13:41:01
URL: http://egoboosting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...